HMFM Support
  • Home
    • Visie
    • Werkwijze
    • Nieuws
  • Diensten
    • Interim Support
    • Advies
    • Training & Coaching
    • Werving & Selectie
    • Quick Scan >
      • Facility Scan
      • Cost Scan
    • Hospitality Management >
      • Entree Management
    • Verhuis Management
  • Projecten
    • Sodexo
    • Nemo Science Center
    • Exact Software
    • Microsoft
    • LeasePlan
    • Pels Rijcken Advocaten
    • USG People
    • Gemeente Amsterdam
    • Accon-avm
    • SKF
    • Stadgenoot
    • EigenHaard
  • Contact
  • Covid
  • Facility Cost Scan

facility scan

De Facility Scan is gericht op het verkrijgen van inzicht in de wijze waarop uw facilitaire organisatie functioneert en de vraag in hoeverre de dienstverlening aansluit bij de behoeften en doelstellingen van uw organisatie.

SCAN EN ANALYSE
Middels de Facility Scan wordt de facilitaire organisatie in een kort tijdsbestek doorgelicht en beoordeeld op haar organisatorische en kwalitatieve aspecten. Hierbij wordt o.a. gebruik gemaakt van (klant)interviews, beoordeling van werkprocessen en procedures als ook een aantal algemene gegevens en kengetallen. 
Na verwerking van de gegevens wordt een analyse gemaakt van de facilitaire organisatie en worden de verschillen tussen het huidige en het gewenste c.q. noodzakelijke niveau van dienstverlening inzichtelijk gemaakt. 
VERBETERPLAN
Op basis van de uitkomsten van de Facility Scan wordt een gericht verbeterplan opgesteld, inclusief een tijdsplanning waarin de beoogde doelstellingen kunnen worden gerealiseerd. 

HMFM SUPPORT BIEDT ONDERSTEUNING BIJ
  • Opstellen facilitair beleidsplan
  • Begeleiden van verbeteringstrajecten
  • Training en coaching van facilitair personeel en management
  • Uitvoering klanttevredenheidsmetingen
  • Implementatie en begeleiding nieuwe werkprocessen
Foto

Disclaimer  |  © 2014 HMFM Support