HMFM Support
  • Home
    • Visie
    • Werkwijze
    • Nieuws
  • Diensten
    • Interim Support
    • Advies
    • Training & Coaching
    • Werving & Selectie
    • Quick Scan >
      • Facility Scan
      • Cost Scan
    • Hospitality Management >
      • Entree Management
    • Verhuis Management
  • Projecten
    • Sodexo
    • Nemo Science Center
    • Exact Software
    • Microsoft
    • LeasePlan
    • Pels Rijcken Advocaten
    • USG People
    • Gemeente Amsterdam
    • Accon-avm
    • SKF
    • Stadgenoot
    • EigenHaard
  • Contact
  • Covid
  • Facility Cost Scan

Hospitality Management

Hospitality, oftewel gastvrijheid. Een abstract begrip met een grote impact, maar vaak per individu anders 'beleefd'. In toenemende mate is er vanuit management en directie aandacht voor zaken als gastheerschap en klantbeleving. Niet in de laatste plaats omdat dit in belangrijke mate bijdraagt aan het onderscheidend vermogen van en de binding met uw organisatie.
OOG VOOR DETAIL
Het creëren van een 'thuis- en welkom' gevoel voor uw medewerkers en gasten.  Naar onze mening zit de kracht van gastheerschap in persoonlijke aandacht en het oog voor detail.
Dus geen grote gebaren of enorme investering maar aanvoelen waar uw medewerkers en klanten behoefte aan hebben. 

Hoe is de klantbeleving van uw gasten en worden de verwachtingen waargemaakt of zelfs overtroffen? 
Foto

Disclaimer  |  © 2014 HMFM Support