HMFM Support
  • Home
    • Visie
    • Werkwijze
    • Nieuws
  • Diensten
    • Interim Support
    • Advies
    • Training & Coaching
    • Werving & Selectie
    • Quick Scan >
      • Facility Scan
      • Cost Scan
    • Hospitality Management >
      • Entree Management
    • Verhuis Management
  • Projecten
    • Sodexo
    • Nemo Science Center
    • Exact Software
    • Microsoft
    • LeasePlan
    • Pels Rijcken Advocaten
    • USG People
    • Gemeente Amsterdam
    • Accon-avm
    • SKF
    • Stadgenoot
    • EigenHaard
  • Contact
  • Covid
  • Facility Cost Scan

werkwijze

Als externe partner bieden wij een kritische, onafhankelijke kijk op uw vraagstukken. Hierbij stellen wij ons op als ‘part of the team’, met een grote mate van inlevingsvermogen en betrokkenheid bij uw organisatie. Dit om onze inzet maximaal te laten renderen voor uw organisatie. Met andere woorden; invulling van de facilitaire organisatie en processen, afgestemd op en passend bij úw business!
PRAKTISCHE OPLOSSINGEN 
Geen lijvige rapporten maar praktische adviezen en heldere oplossingen waar uw organisatie en uw medewerkers direct mee aan de slag kunnen. Geen tijdelijke inzet met een focus op het ‘verkopen van uren’ maar inzet gericht op concrete resultaten, toegevoegde waarde, betrokkenheid en het ontzorgen van de opdrachtgever.

INTEGRAAL EN PROACTIEF
Gezien de onderlinge samenhang tussen de facilitaire diensten en de verwevenheid met uw primaire proces vinden wij een integrale aanpak van vraagstukken van groot belang. Met de klantvraag voor ogen kijken wij naar de best passende en meest efficiënte invulling van de dienstverlening. Hierbij ‘sparren’ wij graag op een proactieve wijze met onze klanten om zo de behoeftes scherp te krijgen en te zorgen dat de best passende oplossing wordt geboden. 

Foto

Disclaimer  |  © 2014 HMFM Support