HMFM Support
  • Home
    • Visie
    • Werkwijze
    • Nieuws
  • Diensten
    • Interim Support
    • Advies
    • Training & Coaching
    • Werving & Selectie
    • Quick Scan >
      • Facility Scan
      • Cost Scan
    • Hospitality Management >
      • Entree Management
    • Verhuis Management
  • Projecten
    • Sodexo
    • Nemo Science Center
    • Exact Software
    • Microsoft
    • LeasePlan
    • Pels Rijcken Advocaten
    • USG People
    • Gemeente Amsterdam
    • Accon-avm
    • SKF
    • Stadgenoot
    • EigenHaard
  • Contact
  • Covid
  • Facility Cost Scan

hospitality scan

Huidige kwaliteit
  • Sluit de dienstverlening van ons facilitair bedrijf aan bij de vraag vanuit de organisatie?
  • Beschikt ons facilitair personeel over de juiste kwaliteiten?
  • Sluiten onze leveranciers aan bij de bedrijfsdoelstellingen?
  • Zijn afspraken over het leveringsniveau van producten en diensten duidelijk vastgelegd?

Inventarisatie dienstverleningsniveau
Een aantal voorbeelden van vragen die in veel organisaties lang niet altijd beantwoord kunnen worden.  Door middel van een inventarisatie, bij zowel in- als extern betrokkenen, wordt de afwijking tussen het huidige en het gewenste dienstverleningsniveau vastgesteld. 



Objectief meetbaar
In aansluiting hierop wordt een gericht plan van aanpak opgesteld ter verbetering van de kwaliteit. Hierbij kunnen ondermeer Service Level Agreements (SLA’s) opgezet worden om te komen tot een objectief meetbaar kwaliteitsniveau.
 
HMFM Support biedt ondersteuning bij;
  • Klanttevredenheidonderzoek
  • Vaststellen van huidige en toekomstig gewenste dienstverleningsniveau
  • Bepalen KPI’s (Key Performance Indicators)
  • Opstellen en implementeren van Service Level Agreemeents (SLA's)
  • Opzet en implementatie van systematiek voor beoordelen van leveranciers
Foto

Disclaimer  |  © 2014 HMFM Support