HMFM Support
  • Home
    • Visie
    • Werkwijze
    • Nieuws
  • Diensten
    • Interim Support
    • Advies
    • Training & Coaching
    • Werving & Selectie
    • Quick Scan >
      • Facility Scan
      • Cost Scan
    • Hospitality Management >
      • Entree Management
    • Verhuis Management
  • Projecten
    • Sodexo
    • Nemo Science Center
    • Exact Software
    • Microsoft
    • LeasePlan
    • Pels Rijcken Advocaten
    • USG People
    • Gemeente Amsterdam
    • Accon-avm
    • SKF
    • Stadgenoot
    • EigenHaard
  • Contact
  • Covid
  • Facility Cost Scan

hospitality scan

Hoe is het gesteld met de gastvrijheid en klantgerichtheid van uw facilitaire organisatie? Medewerkers van het facilitair bedrijf wordt een spiegel voorgehouden om vast te stellen hoe het staat met zijn of haar gastheerschap.

Hierbij worden praktische tools aangereikt, waar nodig ondersteunt met gerichte training en coaching. Ook worden processen en procedures getoetst op nut, noodzaak en klantvriendelijkheid. Dit alles met als doel het verbeteren van het gastheerschap en klantbeleving.


         
Cost saving en aanbesteding

Foto

Disclaimer  |  © 2014 HMFM Support